23 Eylül 2011 Cuma

Paris Hilton

''Paris Hilton Ayakkabı Koleksiyonu''nu tanıtmak üzere İstanbul'da gelmiş hoşgelmiş :))
W Otel'de düzenlediği basın toplantısında "İş kadını olarak başarısının sırrını genetik" olarak ifade etmiş.
İş kadını mı? başarı mı? Valla ben anlamadım bişey!o dediği vasıfları kendisinde hiç göremedim.
Türkiye'deki satışlar konusunda çok heyecanlı olduğunu ifade eden Paris'ciğim Avrupa'daki oranlara göre, Türkiye'nin çok iyi bir yerde olduğunu söylemiş.

Ee tabi bizim bazı türk kadınları tarz değil etiket giymeyi severler o yüzden birinciliğe bile oynar rahat ol:))

Evet Paris Hilton'un tasarımları!!!!





leoparlı aaa bunu kimse düşünememişti iyiki Paris gibi tasarımcımız var :))









bildiğimiz platform her yerde olan model! ben hala tasarım kelimesinin eşittiri birşey göremedim.






iki kurdele yapıştır olsun sana tasarım :))


''Türk kadınının stilini çok beğendim. Gerçekten çok hoş ve zarif giyiniyorlar'' deyip vermiş gazı bizim moda ikonu sosyetemize.

Emeğe karşı iyide olsa kötüde olsa büyük bir saygım vardır fakat burda bir fikir,emek vs. buna dair birşey yok Paris'ciğim yeme bizi:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder